TEHNIŠKI DAN NA PREDMETNI STOPNJI

Dne 17. novembra smo imeli učenci predmetne stopnje tehniški dan. Vseh pet šolskih ur smo posvetili izdelovanju izdelkov za dobrodelni bazar. Medtem ko so vsi pridno ustvarjali, sem se sama sprehodila po razredih.

Z obhodom sem začela v 6. c razredu. Tam so izdelovali izdelke iz trenutno zelo priljubljenih gumic RainbowLoom. Zanimivo je bilo, da so zapestnice pletli tudi fantje. Dva učenca, Aziz in Matic, pa sta si vzela čas in podala kratko izjavo: »Pletli smo živalice in zapestnice, delali škatlice zanje, poslušali glasbo in sedeli po želji. Bistvenega pomena pa je bilo, da smo se zabavali.«
Že v naslednjem trenutku pa me je glasen zvok privabil v učilnico 7. d. Tam so učenci delali rain-maker, vlivali so svečnike, punce pa so svojo pozornost preusmerile na izdelavo zapestnic. Dva zgovorna fanta sta še najbolj skrbela za svoje jezike, saj sta kar hitro prevzela glavno besedo in povedala prav vse, od tega da se zabavajo, do tega da poslušajo glasbo, na kancu pa sta v smehu dodala, da bi lahko še kdaj ponovili, ko bodo pisali test.
Naslednja na seznamu je bila najbližja učilnica, kjer so učenci 7. a pridno izrezovali in lepili rožice ter snežake. Izdelovali so jih na dva načina, za drugega, malo težjega, je idejo dala ena izmed učenk, pri ostalem pa so upoštevali učiteljeva navodila.
8. c pa se je že tretje leto držal svoje tradicije, in sicer palčkov iz lesa. Letos so prisegali na kakovost in ne količino, uvedli pa so tudi eno novost, in sicer palčkom so dodali še papirnate snežake. Izurjeni osmošolci so bili dela že vajeni, zato so natančno in hitro dokončali palčke ter si ogledali še film.
V 8. d razredu so delo razporedili med dekleta in fante. Dekleta so s svojo mirno roko vezla motive za voščilnice, fantje pa so se lotili malo drugačnega načina vezenja in priprave mase za piškote. Učenec Blaž je z največjim veseljem povedal nekaj besed: »Najboljša stvar današnjega dne je bila mešanje mase za piškote in ko smo pojedli preostanek bonbonov. In bil sem zelo priden.«
Tako me je pot vodila naprej v 9. d. Tem se je kar poznalo, da je njihova razredničarka učiteljica kemije, namreč izdelovali so raznorazne zmesi, in sicer: vazeline, kreme, kopalne soli ter ognjičevo kremo. Delo jih je zabavalo, ni se jim zdelo težko, predvsem všeč pa jim je bilo, da so poslušali glasbo po lastnem izboru.
Učenci 7. c so bili razdeljeni v tri skupine. Prva je izdelovala darilne vrečke, druga voščilnice, tretja pa vročo čokolado. Učenki Nika in Zoja sta bili pripravljeni povedati nekaj več o tehničnem dnevu: »Zabavali smo se in delali veliko različnih stvari. Najbolje je bilo pripravljati vročo čokolado, ker je zelo dobra. In mimogrede, vsi se svetimo od bleščic!«
Potem pa razpoloženi 8. b. Ti so se odločili za ustvarjanje voščilnic in darilnih vrečk. Nad delom so bili navdušeni, svoje druženje pa so primerjali z družabno igro. Nekdo je ob koncu sarkastično pripomnil, da tudi učiteljica prav uživa.
Iz gospodinjske učilnice pa je že dišalo po pravkar pečenih piškotih, katerih se je 6. b že pošteno veselil. Da jim ne bi bilo dolgčas, medtem ko so se piškoti pekli, so si omislili še okraske iz semen. Res pa je, da so učenci tega razreda malce manj zgovorni od ostalih, vendar se jim je na obrazu kazalo, kako lepo se imajo.
V 7. b razredu jim je jezik tekel kot namazan. Ob vprašanju glede počutja se je zvrstilo kar nekaj pridevnikov, tudi takih, bolj duhovitih, kot na primer magično in praznično, nekdo pa se je preprosto oglasil z: »Dolgčas!« Sicer pa so po učiteljičini ideji pekli piškote, kar se jim ni zdelo prav nič težko.
V 9. a so po predlogu neke učenke izdelovali košarice za sladkarije. Ti so hitro zaključili, saj so imeli še čas, da si pogledajo film.
8. a razred si je zadal kar nekaj dela, namreč šivali so žogice, lepili voščilnice, na mizi pa je ležala tudi kača iz blaga. Šivanje se jim ni zdelo težko, tudi sami radi ustvarjajo, tako da so bili kar veseli tega dne.
Za naslednjimi vrati pa je ustvarjal živahni 9. c. Vsaj iz fantovske strani je izgledalo, kot da obiski v tem razredu niso najbolj zaželeni. Sicer pa so izdelovali adventne koledarje, v katere bodo dali sladkarije. Delo se jim ni zdelo preveč zahtevno.
V 6. a razredu so pekli vaflje in ustvarjali voščilnice, ob tem so se tudi malo posladkali. Zaupali so mi tudi, da se jim je ena izmed zadnjih rund vafljev ponesrečila.
Kot zadnji razred je nastopil 9. b. Ti bodo svojo stojnico na bazarju obložili z okraski v podobi snežink. Tehniški dan jim je bil všeč, v smehu pa so dodali, da je zanimiva dogodivščina. Učenka Viktorija je svoje delo že opravila in nam namenila nekaj besed: »Danes smo delali snežinke iz vatiranih palčk in stiropornih kroglic. Na koncu smo snežinke prekrili z bleščicami. Izdelki so namenjeni prodaji na bazarju, ki je po mojem mnenju koristen, saj šola dobi denar za šolski sklad, učenci pa se bolj ali manj zabavamo ob ustvarjanju.«

Tako se je dan dejavnosti zaključil. Učenci so pretežno dokončali izdelke, ki jih bodo 1. decembra prodajali na dobrodelnem bazarju, kamor ste vabljeni prav vsi.

Lana Kejžar, 8. c

(Skupno 105 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost